הרבי-הוא-מלך-המשיח

התאריך הקבוע ליום החינוך בארצות הברית הוא יום הולדתו העברי של הרבי י"א ניסן שעיתים חל במרץ למניינם ועיתים באפריל!

הרבי מלך המשיח הוא שדוחף ומניע את כל המהפכות העולמיות ואת הכנת העולם לעידן החדש של הגאולה, לעולם שכולו טוב.

מרכז חב"ד למושבי צפון הנגב מציג וידאו המראה את עוצמת הרבי. כולכם מוזמנים לגלות את ה"כתר", את כוח מסירות הנפש ולהתקשר לרבי מלך המשיח שליט"א.

המציאות האמיתית והעצמית של הרבי היא משיח. הרבי ומשיח הם דבר אחד!

סרטון ובו תמונות נפלאות של הרבי עם החסידים. ממש מרגש! צפו ותיהנו.

לנו יש רק מציאות אמיתית אחת, בלי מירכאות – מה שהרבי אומר. אם זה מתאים למציאות שרואות עינינו, מוטב. ואם לאו – סימן שהעיניים מתעתעות בנו, בשביל הניסיון האחרון הנדרש מאתנו, כדי לגלות את האמת והפנימיות גם בתחתון שאין תחתון למטה הימנו.

הרבי עורר בנו את הציפיה והתשוקה לגאולה האמיתית והשלימה, וכדי לזרז את הגאולה הורה לנו ללמוד ענייני גאולה ומשיח ובמיוחד בתורתו הוא, כי במקום של מחשבתו של אדם שם הוא נמצא. ומלימוד זה מגיעים למסקנה ברורה שהרבי הוא מלך המשיח והוא גואלנו ומצוה לפרסם זאת ברבים.

בדורנו כבר מוסכם ומקובל שעל אף שבעבר חל איסור לגלות סודות התורה, משום "כבוד אלקים הסתר דבר", הנה עתה בדורות האחרונים, מאז דורו של האריז"ל החי – נשתנו הדברים, ע"פ קביעתו1 ש"בדורות אלו האחרונים מותר ומצוה לגלות זאת החכמה". וביחוד מאז התגלות הבעש"ט, שהגאולה תלוי' בכך שיפוצו מעיינות החסידות חוצה. והנה, הפצת המעיינות כרוכה גם בציון שמו ובהאדרתו של הרבי כהסמכות העליונה בכל הקשור בהתגלות תורת החסידות, ומבוססת על חיזוק האמונה ברבי.

יסוד ענין החיים הנצחיים במלך המשיח הוא ממה שנאמר "חיים שאל ממך נתת לו אורך ימים עולם ועד", ואמרז"ל שמשיח בן דוד ישאל ויבקש על החיים, וה' יבטיחו, ועי"ז "נתת לו", שיחי' ל"אורך ימים עולם ועד" – חיים נצחיים. לא כמו דוד שהוצרך לקבל חיים מאדם הראשון והאבות, הנה משיח "ירום ונשא וגבה מאד" – מא"ד אותיות אדם.

"לא מת משה, כתיב הכא "וימת שם" וכתיב התם "ויהי שם עם ה'", מה להלן עומד ומשמש אף כאן עומד ומשמש" עכ"ל הגמ'. והיינו, שמהפסוק "וימת שם משה" למדים בגמרא ש"לא מת משה", וזאת בגזירה שוה".

נאמנים עלינו דברי הרבי נשיא דורנו, שאמר בכמה וכמה שיחות קודש, ואף כתב וציוה לפרסם, שהרבי – נשיא הדור, הוא מלך המשיח. וכמו בקונטרס בית רבינו שבבבל ס"ה, וזלה"ק: "רבינו", נשיא הדור הוא גם המשיח (גואלן של ישראל) שבדור, כמו משה רבינו (הנשיא הראשון), "גואל ראשון הוא גואל אחרון".

בדבר מלכות לפרשת שופטים מסביר הרבי שהוא "שופט דורנו", "יועץ דורנו" ו"נביא דורנו" ומבקש לפרסם את זה לכל אנשי הדור.

מה צריך לעשות כדי להתעורר סוף סוף אל בוקר של ניחוח ופריחה לבנבנה שלא תיגמר לעולם. כיצד ניתן לחולל עתה נס שיעשה את מה שנס הנאו ההוא עשה אז. כי עם יד על הלב ועם כל הכבוד למצריים דקדושה (כל התירוצים החסידיים) פשוט נגמר לנו מלחכות.

הרבי שליט"א מלויבאוויטש הוא משיח בודאי והוא חי לעולם ועד, וכבר פסקו על כך רבנים ואין צורך בפסק נוסף. ויש לומר שפסק נוסף יכול להיתפס כירידה משום שלרבי שליט"א מלך המשיח יש גדר הלכתי של משיח ודאי עפ"י נבואה.

בסרטון שלפניכם שומעים את אבי פיאמנטה שר את השיר: "הרבי מליובאוויטש מלך המשיח חי וקיים" ואפשר לראות שהעולם מוכן לגאולה.

על פי דבר מלכות לפרשות "וירא" ו"חיי שרה" משיח נמצא כבר כאן והתגלה, והעבודה היחידה שנותרה לנו היא לקבלו.

הַמָּשִׁיחַ אֵינוֹ חֲלוֹם – הַמָּשִׁיחַ הוּא דָּבָר מְצִיאוּתִי. הַקֹּשִׁי לְהָבִין שֶׁהָרַבִּי הוּא מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ נוֹבֵעַ בְּדֶרֶךְ כְּלָל מֵחֹסֶר יְדִיעָה בְּעִנְיְנֵי גְּאֻלָּה וּמָשִׁיחַ אוֹ מֵהֶרְגֵּש עַצְמִי. לָכֵן עָלֵינוּ לִלְמֹד אֶת הַנּוֹשֵׂא וְלַחְזֹר וְלִלְמֹד אוֹתוֹ שׁוּב וְשׁוּב, עַד שֶׁהָעִנְיָן יִהְיֶה מֻנָּח אֶצְלֵנוּ. וְרֵאשִׁית כָּל, לִלְמֹד דָּבָר מִתּוֹךְ דָּבָר.

יהודי צריך לצפות לביאת המשיח ולגאולה בכל רגע ממש. זעקת "עד מתי" מקרבת את הגאולה.

נבואות הרבי שליט"א מלך המשיח 3. גם היום כאשר הרבי נכסה מעינינו יש לנו קשר אתו באגרות קודש.

מי הוא המשיח? הרבי הוא מלך המשיח על פי הרמב"ם: עוסק במצוות, הוגה בתורה, נלחם מלחמות ה' ומנצח.

כָּל הַדִּיּוּנִים אוֹדוֹת הַשִּׁירָה וְהַהַדְפָּסָה וְהָעִנְיָן דְּ"יְחִי אדמו"ר מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ לְעוֹלָם וָעֶד" וְכָל הַכָּרוּךְ בָּזֶה – אֵין בָּזֶה שׁוּם צֵל שֶׁל שְׁאֵלָה בַּהֲלָכָה, וְיֵשׁ לָזֶה מְקוֹרוֹת בש"ס מְפֹרָשׁ, בַּזֹּהַר, וּמִגְּדוֹלֵי הַמְּקֻבָּלִים עֲלֵיהֶם אָנוּ (כְּלַל יִשְׂרָאֵל) סוֹמְכִים גַּם לַהֲלָכָה לַמַּעֲשֶׂה (לְבַד מִזֶּה שֶׁגַּם הָרַבִּי מליובאוויטש – בִּבְחִינַת רַב תַּנָּא הוּא, וְאִם הִשְׁתַּמֵּשׁ בְּאוֹתִיּוֹת אֵלּוּ בְּנוֹגֵעַ לְחָמִיו זֵכֶר צַדִּיק לִבְרָכָה, וּמֵאוֹת פְּעָמִים, זֶה לְעַצְמוֹ כְּבָר יָכֹל לִהְיוֹת מָקוֹר וּבַר סַמְכָא).

כָּל דּוֹר וְהַנִּסָּיוֹן שֶׁלּוֹ. בְּכָל דּוֹר יֵשׁ גִּלּוּי אוֹר אֱלֹקִי חָדָשׁ, וְלָכֵן גַּם בְּכָל דּוֹר יֵשׁ נִסָּיוֹן הַשַּׁיָּךְ לְאוֹתוֹ הַדּוֹר שֶׁלֹּא הָיָה לְפָנָיו. הַנְּקֻדָּה וְהַתַּכְלִית הַיְּחִידָה הִיא לַעֲשׂוֹת לוֹ יִתְבָּרֵךְ דִּירָה בַּתַּחְתּוֹנִים, אַךְ דַּרְכֵי הָעֲבוֹדָה לְהַגִּיעַ לְתַכְלִית זוֹ מִשְׁתַּנִּים מִדּוֹר לְדוֹר. וְלֹא תָּמִיד הָעוֹמְדִים בַּנִּסָּיוֹן הֵם הָרַבָּנִים, הַגְּאוֹנִים אוֹ הַחֲסִידִים, לִפְעָמִים הָעוֹמְדִים בַּנִּסָּיוֹן הֵם דַּוְקָא יְהוּדִים פְּשׁוּטִים, שֶׁהָאוֹר הָאֱלֹקִי מֵאִיר בְּנַפְשָׁם. וְיֵשׁ לָהֶם מְסִירוּת נֶפֶשׁ מֻחְלֶטֶת בְּלִי שִׁקּוּלִים וְחִשּׁוּבִים, אֲפִלּוּ בְּלִי הַשִּׁקּוּלִים שֶׁל הַנֶּפֶשׁ הָאֱלֹקִית…

הַגְּמָרָא קוֹבַעַת: "דָּוִד מֶלֶךְ יִשְׂרָאֵל חַי וְקַיָּם!" (רֹאשׁ הַשָּׁנָה כ"ד, א). לַמְרוֹת ו' בְּסִיוָן. וְכַנֶּאֱמָר: "חַיִּים שָׁאַל מִמְּךָ – נָתַתָּ לוֹ, אֹרֶךְ יָמִים עוֹלָם וָעֶד!" (תְּהִלִּים כא ה). כִּי מַלְכוּת דָּוִד הִיא נִצְחִית בָּעוֹלָם הַזֶּה לַמְרוֹת שֶׁהִיא בְּהֶעְלֵם וּבְהֶסְתֵּר, וְהַמֶּלֶךְ דָּוִד פּוֹעֵל פְּעֻלּוֹתָיו בָּעוֹלָם הַזֶּה גַּם עַכְשָׁו, וּבַגְּאֻלָּה הוּא יִתְגַּלֶּה נְשָׁמָה בְּגוּף. וְלָכֵן נֶאֱמַר: "יְחִי אֲדוֹנִי הַמֶּלֶךְ דָּוִד לְעוֹלָם" (מְלָכִים א א לֹא).

כְּבָר הוֹדִיעוּנוּ חֲכָמֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה וְהַחֲכָמִים הַבָּאִים אַחֲרֵיהֶם, שֶׁהַמָּשִׁיחַ יִהְיֶה צַדִּיק הַדּוֹר הָאַחֲרוֹן, וְהוּא יִתְגַּלֶּה עוֹד בִּזְמַן הַגָּלוּת, לְאַחַר מִכֵּן יִתְכַּסֶּה לִזְמַן מַה, לְצֹרֶךְ מְסֻיָּם בְּעִנְיַן הַגְּאֻלָּה, כִּסּוּי לְשֵׁם גִּלּוּי, עַל דֶּרֶךְ מֹשֶׁה רַבֵּנוּ שֶׁהִתְעַלֵּם בְּהַר סִינִי כְּדֵי לְהָבִיא תּוֹרָה (לוּחוֹת) לְיִשְׂרָאֵל.

עָלֵינוּ לִזְכֹּר וְלָדַעַת, שֶׁאָנוּ שְׁלוּחָיו שֶׁל הַמֶּלֶךְ הַמָּשִׁיחַ, וְלָכֵן עָלֵינוּ לְהִתְקַשֵּׁר אֵלָיו, לִלְמֹד תּוֹרָתוֹ וּלְקַיֵּם אֶת הוֹרָאוֹתָיו בִּמְדֻיָּק. לְהִתְנַהֵג כְּחַיָּלִים פְּשׁוּטִים, הַמְּצַיְּתִים לַמְּפַקֵּד. לִכְבֹּשׁ אֶת הָעוֹלָם בְּמִלְחֶמֶת תְּנוּפָה בִּמְסִירוּת נֶפֶשׁ. לִרְאוֹת אֶת תְּמוּנַת הַמֶּלֶךְ תָּדִיר נֶגֶד עֵינֵינוּ כְּדֵי לִהְיוֹת נֶאֱמָנִים בַּשְּׁלִיחוּת וּלְקַיֵּם אֶת רְצוֹן הַמֶּלֶךְ כִּרְצוֹנוֹ מַמָּשׁ. וְנַחְדִּיר לְתוֹדַעְתֵּנוּ, שֶׁהָעֲבוֹדָה וְהַשְּׁלִיחוּת עַכְשָׁו הִיא לְקַבֵּל פְּנֵי מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ בְּפֹעַל מַמָּשׁ. כְּלוֹמַר, שֶׁבְּכָל מִצְוָה וּמִצְוָה שֶּׁנַּעֲשָׂה בְּהִדּוּר רַב יִהְיוּ חֲדוּרִים עִנְיְנֵי גְּאֻלָּה וּמָשִׁיחַ.

הָרַבִּי דּוֹרֵשׁ לְפַרְסֵם אֶת עִנְיַן הַמָּשִׁיחַ וְהִתְגַּלּוּתוֹ הַקְּרוֹבָה בָּעִתּוֹנִים וְכַיּוֹצֵא בָּהֶם. לְהַסְבִּיר לָעוֹלָם שֶׁהָרַבִּי מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ הוּא נְבִיא הַגְּאֻלָּה, כִּי הַמָּשִׁיחַ מִתְגַּלֶּה כְּנָבִיא עוֹד קֹדֶם הַגְּאֻלָּה, וְתַפְקִידוֹ לְבַשֵּׂר אֶת בְּשׂוֹרַת הַגְּאֻלָּה וּלְהָכִין אֶת הָעוֹלָם לַגְּאֻלָּה.

הָרַבִּי מליובאוויטש מֵעִיד עַל עַצְמוֹ שֶׁהוּא נְבִיא הַדּוֹר, וְכִנְבִיא הַדּוֹר הָאַחֲרוֹן, הוּא מְבַקֵּשׁ לְפַרְסֵם לְכָל אַנְשֵׁי הַדּוֹר שֶׁהוּא שׁוֹפֵט דּוֹרֵנוּ, יוֹעֵץ דּוֹרֵנוּ וּנְבִיא דּוֹרֵנוּ בְּעִנְיְנֵי תּוֹרָה וּמִצְווֹת וּבְחַיֵּי הַיּוֹם יוֹם. הָרַבִּי נְבִיא הַגְּאֻלָּה, וְהוּא מֵכִין אוֹתָנוּ (הַדּוֹר הָאַחֲרוֹן) לַגְּאֻלָּה הָאֲמִתִּית וְהַשְּׁלֵמָה. הוּא מַסְבִּיר לָנוּ אֵיךְ תִּהְיֶה הַגְּאֻלָּה וּמַדְרִיךְ אוֹתָנוּ כֵּיצַד לְקַבֵּל פְּנֵי מְשִׁיחַ צִדְקֵנוּ.

אָנוּ הַדּוֹר שֶׁל עִקְבְתָא דְּעִקְבְתָא דִּמְשִׁיחָא, לְאַחַר שֶׁכְּבָר עָבַרְנוּ אֶת הַגָּלוּת הָאֲרֻכָּה מְאוֹד וְהַקָּשָׁה בְּיוֹתֵר, וּכְבָר שׁוֹמְעִים פַּעֲמֵי מָשִׁיחַ. דּוֹרֵנוּ, הַדּוֹר הָאַחֲרוֹן לַגָּלוּת, הוּא כְּנַנָּס עַל גַּבֵּי עֲנָק, הַמְּקַבֵּל אֶת כָּל הַכּוֹחוֹת שֶׁל הַדּוֹרוֹת הַקּוֹדְמִים לוֹ. לָכֵן דַּוְקָא לָנוּ יֵשׁ יְכֹלֶת לִרְאוֹת מַה שֶּׁלֹּא זָכוּ לִרְאוֹת כָּל הַדּוֹרוֹת הַקּוֹדְמִים. וּבִגְלַל אֹרֶךְ הַגָּלוּת גַּם נִפְטַרְנוּ מִ"מִּלְחֶמֶת גּוֹג וּמָגוֹג", וְאַף "חֶבְלֵי הַמָּשִׁיחַ" כְּבָר מֵאֲחוֹרֵינוּ.

מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ הוּא חָכָם עָצוּם. חָכְמָתוֹ נִפְלָאָה מֵחָכְמַת שְׁלֹמֹה. הוּא בַּעַל רוּחַ הַקֹּדֶשׁ וְנָבִיא גָּדוֹל, וּבִנְבוּאָתוֹ יִגְדַּל אַף עַל מֹשֶׁה רַבֵּנוּ. הוּא גִּבּוֹר בַּעַל גְּבוּרָה גַּשְׁמִית וּבִמְיֻחָד רוּחָנִית. הוּא שׁוֹפֵט צֶדֶק. מַעֲשָׂיו יָפִים וּגְדוֹלִים וְכֻלָּם בְּצֶדֶק וּבְיֹשֶׁר. הוּא בַּעַל עֲנָוָה – לוֹמֵד עִם אֲנָשִׁים פְּשׁוּטִים, וּבַעַל רַחֲמִים – דּוֹאֵג לְאֶבְיוֹנִים וְדַלִּים.

בְּכָל דּוֹר יֵשׁ צַדִּיק אֶחָד שֶׁהוּא "צַדִּיק – יְסוֹד עוֹלָם" שֶׁהוּא נַעֲלֶה בְּלִי שׁוּם עֵרֶךְ וְיַחַס מִכָּל אַנְשֵׁי הַדּוֹר, הוּא מַנְהִיג הַדּוֹר וְהוּא נְשִׂיא הַדּוֹר, וּלְעוֹלָם לֹא יִתָּכֵן שֶׁיִּהְיֶה יוֹתֵר מִצַּדִּיק אֶחָד כָּזֶה בְּדוֹר. צַדִּיק זֶה מִתְמַנֶּה לְתַפְקִידוֹ וּשְׁלִיחוּתוֹ עַל יְדֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא, וּלְכָךְ הוּא נִבְרָא.

חוֹבַת הַצִּפִּיָּה לַיְּשׁוּעָה וְהָאֱמוּנָה בַּמָּשִׁיחַ, תַּכְלִית הַבְּרִיאָה, הִיא מִצְוָה, אַחַת וְרִאשׁוֹנָה מִתּרי"ג הַמִּצְווֹת, וְעִקַּר הָעִקָּרִים שֶׁבְּעִקְּרֵי הָאֱמוּנָה. וְזוֹהִי חוֹבָתוֹ וּזְכוּתוֹ שֶׁל כָּל יְהוּדִי.

יונתן שינפלד שר "אוי רבה", שיר המבטא את הגעגועים לרבי מלך המשיח שיבוא ויגאלנו מיד ממש.

הרבי מלך המשיח שליט"א יושב בבית חיינו – 770, ומשם מנהל את כל ענייני העולם, מאחר שמכיר כל פינה בעולם ויודע כל מה שקורה בכל מקום.

בקעמפ אורו של משיח שרים הנערים שיר שבו הם מתחננים להתגלותו של הרבי מלך המשיח שיבוא לגאול אותנו מיד ממש.

הגאון הרב מנדל וכטר המשיחיסט מסאטמר מסביר שהמהות של הרבי היא משיח, שהעיד על עצמו: מיום הלכי ל"חדר" ועוד קודם לזה התחיל להתרקם בדמיוני ציור גאולה העתידה… (אג"ק חי"ב ע' תיד).

בקליפ ההמנון של קבלת המלכות על ידי אורו של משיח תשע"ג מבטאים הילדים את הגעגועים לרבי.

הרבי מליובאוויטש רומז ברורות שהוא המלך המשיח, שמשיח מנחם שמו, ושהוא

כפי שכותב האריז"ל (שער הגלגולים פי"ג ובספר ארבע מאות שקל כסף) שעלייתו של משיח אחרי שיתגלה אליו ה' וישלחו, ויכירוהו מקצת בני אדם אך עדיין לא יכירוהו כולם, היא כדוגמת עליית משה להר בגופו ובנפשו כדי לקבל את הכוחות האלוקיים להביא את הגאולה. ועל כך כותב רבינו הזקן (מאמרים על נביאים ע' ס') שזהו עיקר ענין "דוד מלך ישראל חי וקיים".

על הילדים כתוב: "הם הכירוהו תחילה". כלומר: הילדים מכירים במלך המשיח גם בלי ללמוד את הנושא בכל מרחבי התורה. ילדים יודעים שהרבי הוא מלך המשיח ומכריזים: יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

מצגת מהממת על הרבי מליובאוויטש מלך המשיח !!! יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד !!!

הרב ישראל שנלברג נכד ונין למשפחות אדמו"רי צאנז, התקרב לחסידות חב"ד ולאמונה ברבי שליט"א מלך המשיח, והחליט עוד בהיותו תלמיד בישיבת צ'יבין בני ברק, לעסוק בהפצת המעיינות בתוך מאה שערים.

הרבי הוא מלך המשיח והוא גואלנו. כולנו רואים עין בעין שהשפעתו חובקת עולם ואף אחד אינו אדיש לתופעה זו. גם מי שעדיין לא קיבל מלכותו בשלימות מודה בכוחו המיוחד ויודע שאין לו אח ורע.

הרבי הוא מלך המשיח בהיותו הוגה בתורה מאין כמוהו, שנלחם מלחמות ה' ומנצח, עוסק במצוות כדוד אביו ומשפיע על כל ישראל לחזק בדקה ואף מתקן את העולם כולו לעבוד את ה', על פי הרמב"ם.

הרב הרשקוביץ אומר, כשם שהרבי הכניס לחב"ד הנחת תפילין "רבינו תם" מגיל שלוש עשרה, כך לימד אותנו שהוא מלך המשיח ולכן עלינו לקבל מלכותו ולהפיץ את העניין בכל העולם.

הרב מנחם מענדל ווילשנסקי בהרצאה מרתקת בנושא "מהו רבי" לפני סטודנטים במוסד ללימודים גבוהים. בסוף ההרצאה הוא עונה על שאלות בנושאים העומדים ברומו של עולם בחן ובטוב טעם.

בכינוס השלוחים העולמי שהתקיים במרכז חב"ד העולמי – 770, הוקרן וידאו בשם "עיר המלך" המספר את המהפכה הגאולתית שעוברת על העיר ניו יורק המתכוננת להתגלותו של הרבי מלך המשיח. העולם מוכן!

מתי טוכפלד, הכתב הפוליטי של עיתון "ישראל היום", בכנס השלוחים השנתי העולמי של הרבי שליט"א מלך המשיח, ר"ח כסלו תשע"ג, 770 ברוקלין ניו יורק, מספר על מופתים אישיים באגרות קודש.

הרב בן ציון גאגולה, שהתעלה בלימוד כמה שנים בישיבה ליטאית בירושלים, עבר מהפך כשהגיע לעניני גאולה ומשיח. ראשי הישיבה הליטאית ניסו להניא אותו מהצטרפות לחב"ד, אבל משלא הצליחו לענות לו על השאלות ההלכתיות שהציב לפניהם, הסביר להם על פי הלכה שחייבים להאמין ברבי מליובאוויטש כנביא ומלך המשיח.

הרב בן ציון גאגולה, שהתעלה בלימוד כמה שנים בישיבה ליטאית בירושלים, ועבר מהפך כשהגיע לעניני גאולה ומשיח. ומאז מסביר לגדולי ישראל שעל פי הלכה חייבים להאמין ברבי מליובאוויטש כנביא ומלך המשיח.

הרב דוד הלוי סגל בהתוועדות מוצאי שבת בראשית תשע"ג. הוא מספר שלפני כמה שנים הגיע לבית הכנסת בפסגת זאב בחור ליטאי שהחל ללמוד עניני גאולה ומשיח הצטרף לחב"ד ומשכנע רבנים גדולים לחתום שהרבי נביא ומלך המשיח.

הרבי שליט"א מלויבאוויטש הוא משיח בודאי והוא חי לעולם ועד. פסק דין על כך כבר היה ואין צורך בפסק נוסף. ואכן לרבי שליט"א מלך המשיח יש גדר הלכתי של משיח ודאי על פי הרמב"ם ובנבואה ודאית.

סרטון נפלא על התפשטות אור הגאולה בעולם ע"י רבותינו נשיאנו – נשיאי חב"ד לדורותם, ובעיקר ע"י כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש שהכריז "ענווים הגיע זמן גאולתכם" וכל עם ישראל מחכה ומצפה לבא הגאולה בפועל ממש.

תקופה זו קשורה עם אשה בישראל, הרבנית נ"ע, שכן זהו עניינן המיוחד של נשי ובנות ישראל, לעשות את הדירה שתהי' דירה נאה דווקא… על ידי עבודתן במצוות המיוחדות לנשים ובנות מתוך חמימות והתלהבות. "כולל ועיקר – בזמננו זה, הרגעים האחרונים לפני הגאולה – לעורר את עצמן ואת כל נשי ובנות ישראל אודות גודל הזכות של נשי ובנות ישראל להביא את הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש…

אם הינך רוצה ללמוד על רגל אחת מהו עניינה של חסידות חב"ד?… מהי עוצמתו של "רבי"?… מהי מעלת 770?… מנין שואבים חסידי חב"ד את הכוחות לאהבת ישראל ולעבודת ה' במסירות נפש ובשמחה?… מנין הביטחון שהרבי הוא מלך המשיח?… מדוע מצטרפים כל הזמן לחב"ד עוד חיילים ועוד חיילים?… ואיך זה מתקשר לגאולה האמיתית והשלימה?… עליך ללמוד בעיון את "קונטרס בית רבינו שבבבל"… ואידך זיל גמור.

הגאון המקובל – ר' מרדכי אליהו זצ"ל אמר על הרבי: ראיתי שהוא למעלה ממלאך, כי הרבי אינו מחכה שיבקשו תורה מפיו. אלא דואג במסירות נפש להפיץ את התורה חוצה, מוסיף והולך מוסיף ואור. הרבי צדיק הדור ומאורו, מיזג בפעילותו הכבירה את שלוש השלמויות – שלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ. באמצעות שליחיו ברחבי תבל, עורר את הניצוץ היהודי שבכל אחד ואחד והגביר אחדות בעם ישראל. הרבי גם החיה את האמונה בביאת המשיח ועשה אותה מוחשית.

זהו מכתב שנשלח בצורת עלון לאלפי אנשים מהם רבנים ומהם מרצים באוניברסיטאות ובעיקר ל"עמך ישראל" הקדושים, ומצוה להפיצו בכל מקום. תוכנו מסביר על רגל אחת את אמונת החסידים שהרבי הוא מלך המשיח. אמונה שהיא ידיעה, כי היא מבוססת על דברי הרבי ועל לימוד ענייני משיח וגאולה במרחבי מקורות תורתנו הקדושה.

למי שיש ספק אם הרבי מעיד על עצמו שהוא מלך המשיח, שיצפה בסרטון זה וייוכח לדעת, שאין זו אמצאה של החסידים שלו, אלא הוא מעיד על עצמו, וחסידיו נשמעים לו ומקבלים את מלכותו.

למי שקשה להבין שאנו כבר בימות המשיח, ומשיח כבר התגלה במלוא התוקף, ילך לבית חיינו ב770 ויראה שמשיח וגאולה פורצים מכל פינה. ואם יש לו הזכות יצטרף לחיילי בית דוד המכינים את העולם לגאולה.

מי שרואה במו עיניו שהרבי הולך בין החסידים ומעורר שירת "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!" מן ההכרח שיתחיל ללמוד מה אומר הרבי בעניין זהותו של משיח ומה אומרת תורתנו הקדושה בענייני משיח וגאולה ויוכל להתפעם מהתיאום המדהים בין דברי הרבי לתורה.

הרבי מתאים לזהותו של משיח על פי המקורות : הרבי מבית דוד, הוגה בתורה, צדיק – יסוד עולם, נביא הדור האחרון – נביא הגאולה. והוא מודיע לנו שהוא המשיח עוד בזמן הגלות. הוא חי ברומי של היום – העיר החשובה ביותר של מלכות אדום. הוא בעל מידות טובות: עניו ורחמן וכו' וכו'… בעל חכמה, בינה ודעת. גיבור – בעל עצמה אדירה גופנית ורוחנית. בעל אמונה ואיש צדק. ירא ה' ואוהב ה', בעל עצה, בעל רוח הקודש, נביא גדול.