הרבי-הופך-את-העולם

נמואל הרוש, ומנדי ג'רופי שרים בדביקות את ההמנון של קמפ צבאות השם שנכתב על ניגון הצמח צדק, הקרוי בפי כל הניגון האבוד.

כשנכנסו הסטודנטים ליחידות אצל הרבי בתוך שאר אלפי האורחים, רבים מהם ביקשו ברכה לעבור ללמוד בישיבה, ואילו הרבי, לתדהמתם, הורה להם להמשיך את לימודיהם באוניברסיטה!

התאריך הקבוע ליום החינוך בארצות הברית הוא יום הולדתו העברי של הרבי י"א ניסן שעיתים חל במרץ למניינם ועיתים באפריל!

הרבי מלך המשיח הוא שדוחף ומניע את כל המהפכות העולמיות ואת הכנת העולם לעידן החדש של הגאולה, לעולם שכולו טוב.

הרבי הוא מלך המשיח והוא גואלנו. כולנו רואים עין בעין שהשפעתו חובקת עולם ואף אחד אינו אדיש לתופעה זו. גם מי שעדיין לא קיבל מלכותו בשלימות מודה בכוחו המיוחד ויודע שאין לו אח ורע.

בכינוס השלוחים העולמי שהתקיים במרכז חב"ד העולמי – 770, הוקרן וידאו בשם "עיר המלך" המספר את המהפכה הגאולתית שעוברת על העיר ניו יורק המתכוננת להתגלותו של הרבי מלך המשיח. העולם מוכן!

הרבי מלך המשיח כובש את העולם והופך אותו לדירה לקב"ה על יד שליחיו. בזכות שליחי הרבי בנימין ואפרת אדרעי יש אוכל כשר גם ביפן, גויים לומדים שבע מצוות בני נח ונעזרים ביהודים בשעת מצוקתם.

הרבי מלך המשיח כובש את העולם והופך אותו לדירה לקב"ה על יד שליחיו. בזכות שליחי הרבי בנימין ואפרת אדרעי יש אוכל כשר גם ביפן, גויים לומדים שבע מצוות בני נח ונעזרים ביהודים בשעת מצוקתם.

בשנים האחרונות הרבי שליט"א מתקן את העולם כולו במלכות ש-ד-י, באופן שכאילו לא ניכר מהיכן זה בא. משטרים עריצים נופלים בזה אחר זה. מהפכות מתחוללות בכל העולם הערבי. העולם משתנה לטוב ולצדק ולשלום מתוך אמונה בבורא העולם ומנהיגו. לא רק יהודים נלחמים עבור צדק ויושר, אלא "בכורי מצרים", ללא מנהיגות אופוזיציונית, נלחמים נגד מצרים, ומפילים את המשטרים העריצים.

הגאון המקובל – ר' מרדכי אליהו זצ"ל אמר על הרבי: ראיתי שהוא למעלה ממלאך, כי הרבי אינו מחכה שיבקשו תורה מפיו. אלא דואג במסירות נפש להפיץ את התורה חוצה, מוסיף והולך מוסיף ואור. הרבי צדיק הדור ומאורו, מיזג בפעילותו הכבירה את שלוש השלמויות – שלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ. באמצעות שליחיו ברחבי תבל, עורר את הניצוץ היהודי שבכל אחד ואחד והגביר אחדות בעם ישראל. הרבי גם החיה את האמונה בביאת המשיח ועשה אותה מוחשית.