תשעה בחורים נסעו ברכבת בדרכם לישיבה של חב"ד במינסק. והנה לפתע הוציא הקב"ה רוח מאוצרותיו, והתחיל לרדת שלג כבד. פתיתי השלג נערמו על פסי הרכבת והנהג נאלץ לעצור…

בינתים הגיעו כחות הביטחון. כל תושבי השכונה קיבלו הוראה לנעול את דלתות בתיהם, המחבלים ניסו להסתתר בין השיחים שמאחורי המקוה של השכונה, אולם אנשי כיתת הכוננות הצליחו למצוא אותם ולחסלם. כך ניצלו חייהם של תושבי הישוב.

הסיפור של ר' דוד שורדר מאנגליה, נראה כמו לקוח מן האגדות. שורדר, איש עסקים שתחביבו לאתר יהודים במקומות אליהם מגיע, וליצור עמם קשר.

בִּרְצוֹנִי לְסַפֵּר סִפּוּר מְאַלֵּף שֶׁקָּרָה בְּמִשְׂרָדֵי לִפְנַי כְּשָׁנָה, בְּיוֹם שְׁלִישִׁי כ"ח אֱלוּל בַּצָּהֳרַיִם, יוֹמָיִם לִפְנֵי רֹאשׁ הַשָּׁנָה תשע"ח.

היום בבוקר כב אדר א' ה'תשע"ו כמה דקות אחרי השעה 5:00 בבוקר התארגן רועי הראל לצאת למילואים, כשלתדהמתו בפתח דלת ביתו ניצבו שני נערים ערבים כבני 17 שנה, מחבלים! איך הוא ניצל מהם?…

איך קרה הדבר שזוג הורים שנולד להם בן בחרו בשני שמות לבנם כשמות של שני יהודים קדושים שנרצחו בידי בני עוולה, ויותר מזה שבשמותיו של הבן חבויים גם השמות השניים של הקדושים, שהוא שם סבם?

חסיד חב"ד רבי ירון שרעבי, שגר בצפת בשכונת כנען באזור בו פרצה השריפה היום, היה עסוק בדיוק בכתיבת ספר תורה, והנה גילה לתדהמתו שבדיוק בזמן שהכריזו: אש אש, סיים לכתוב את המילים: "השמע עם קול אלוקים מדבר מתוך האש?!"

זהו סיפורו הבלתי-מושלם של איתן. כיום איש אינו יודע את מקומו, לא רק בגשמיות. בוודאי הוא ממשיך להסתובב במעגלים רחבים סביב עצמו, בודק את נשמתו ונמלט; שוב בודק ועדיין נמלט…

הרב סיפר לאשה את סיפור קניית המפה, והיא ביקשה ממנו לבדוק אם בפינה הימנית התחתונה של המפה רקומות האותיות EBG. ואכן הרב מצא את הרקמה של אותיות אלה.

סיפור מצמרר המלמד על דרכי ההשגחה העליונה אף שהם נפרשים על פני עשרות שנים. מופת של הרבי – הרבי חי וקיים.

לפתע שמענו את אביו של החולה אומר: ”מן השמים שלחו אותך לכאן”, ”כבר שנים אני רוצה לפגוש אותך. לספר לך מה קרה לבנך"… וגילינו שהיתה כאן השגחה פרטית מהממת.

היה זה יום שישי חורפי בחודש שבט. רבקה, נערה בת 19 מקראון הייטס, היתה בדרכה מברוקלין למנהטן. אמה ביקשה ממנה לסדר ענין דחוף בעיר. ומזה השתלשלו ניסים של ממש.

עדן הראל אישה עם לב רחב אוהבת השם מספרת בצורה מרגשת עם הרבה הומור את כל שלבי חזרתה בתשובה. כדאי להפיץ ולזכות את הרבים.

הרב מנחם בקוש שליח הרבי במנאלי שבהודו, שהוא גם מתנדב באיחוד הצלה, זכה להציל מטייל מישראל שנפל לתהום של 40 מטר בהרי ההימלייה.