תוכנה של כריתת ברית בין שני אוהבים הוא שבכל מצב שייווצר, אף כשלא יהיה כל בסיס וטעם לאהבה ואף יהיו גורמים להיפוכה של אהבה, גם אז תתקיים האהבה בתקפה. זה המיוחד בכריתת ברית (הרבי בשיחת פרשת מטות מסעי תשט"ז).
כל התכנים בנושא: חג סוכות
בסרטון זה ניתן לראות מקצת מהנהגות הרבי מלך המשיח בחג הסוכות בשנת ה'תשמ"א בזמן התפילות, ההושענות, העליה לתורה ועוד.
לבנות סוכה ניידת מהודרת ב46 שניות עם אפשרות לטלטל אותה לכל מקום בו אנו נמצאים, זוהי בודאי המצאה נפלאה השייכת לימות המשיח.
עד כדי כך חשובה עבודתנו הרוחנית דווקא בזמן הגלות ובחושך העבה שלה, עד שאמרו על כך חז"ל במסכת פסחים: "צדקה עשה הקב"ה עם ישראל שפיזרן לבין האומות". כלומר, לא רק עונש אלא בכלל צדקה! כוונה חיובית לכתחילה. רצון ה' הוא, שהיהודים יחדירו את הקדושה האלוקית בכל מקום בעולם, ובכך יכינו אותו להיות 'דירה' לו יתברך בזמן הגאולה.
השמחה היא הנשק החזק ביותר, ובמיוחד השמחה של חג הסוכות הקשורה במצוות של ישיבה בסוכה ונטילת ארבעת המינים שמדגישות באופן מיוחד את אחדות ישראל.
בסוכות עם ישראל פועל על אומות העולם בהקרבת שבעים פרים, לכן בסוכות יש שמחה לעיני הגויים, אולם השמחה של שמחת תורה היא בבית הכנסת, "ישראל ומלכא בלחודוהי"…
שמחה פורצת את כל הגדרים. בשמחת בית השואבה בשכונת המלך גם הדומם אינו אדיש לשמחה וכאילו הרחובות רוקדים. כולכם מוזמנים לצאת מגדריכם ולהשתתף בשמחה.
הרבי מלך ישראל נוטל ארבעת המינים בחג הסוכות כשכל תנועה שלו מדוייקת ומכוונת על פי ההלכה ועל פי סודות התורה.
בבית חיינו 770 חוגגים את שמחת בית השואבה כל ערב בחג הסוכות עד הבוקר, שמחה המזכירה את שמחת בית השואבה בבית המקדש והמכינה אותנו לשמחה הגדולה של הגאולה האמיתית והשלימה.
מי שלא ראה את שמחת בית השואבה לא ראה שמחה מימיו. כך היה בבית המקדש, ומעין והכנה לזה רואים בשמחת בית השואבה בבית חיינו 770. כשהמונים נוהרים לשם לרקוד לשיר ולשמוח.