הרב-יוסי-גינזבורג

בדבר מלכות לפרשת שופטים מסביר הרבי שהוא “שופט דורנו”, “יועץ דורנו” ו”נביא דורנו” ומבקש לפרסם את זה לכל אנשי הדור.

הרב יוסי גינזבורג מבאר את ה”דבר מלכות” לפרשת שלח. חטא המרגלים על פי תורת הסוד.

הרב יוסי גינזבורג מבאר את ה”דבר מלכות” לפרשת שלח. חטא המרגלים על פי תורת הסוד.

כל אחד יכול למצוא בנפשו את המנורה ולדעת להדליק אותה וזהו הדבר הבסיסי והיסודי ביותר בעבודת השם.

כל אחד יכול למצוא בנפשו את המנורה ולדעת להדליק אותה וזהו הדבר הבסיסי והיסודי ביותר בעבודת השם.

כל אחד יכול למצוא בנפשו את המנורה ולדעת להדליק אותה וזהו הדבר הבסיסי והיסודי ביותר בעבודת השם.

מה מיוחד בשבת שאחרי שבועות? מה המשמעות הרוחנית של ימי התשלומין? איך ייתכן שהקב”ה נותן את התורה כל יום מחדש, הרי מתן תורה כבר היה? ועוד, בשיחה של הרב יוסי גינזבורג.

מה מיוחד בשבת שאחרי שבועות? מה המשמעות הרוחנית של ימי התשלומין? איך ייתכן שהקב”ה נותן את התורה כל יום מחדש, הרי מתן תורה כבר היה? ועוד, בשיחה של הרב יוסי גינזבורג.

הרב יוסי גינזבורג מבאר את ה”דבר מלכות” לפרשת במדבר. טעימה מתורתו של משיח כהכנה לגאולה.

הרב יוסי גינזבורג מלמד דבר מלכות לפרשת בהר בחוקותי בישיבת תומכי תמימים ברמת אביב, במסגרת לימודי יהדות קבלה, ולימוד תורתו של משיח כהכנה לגאולה.

פרשת אמור – ביאור הרב יוסי גינזבורג לדבר מלכות, בו הוא מסביר את מהות עניין הגאולה.

הרב יוסי גינזבורג מבאר את ה”דבר מלכות” לפרשת אחרי קדושים בישיבת תומכי תמימים ברמת אביב במסגרת לימוד תורתו של משיח כהכנה לגאולה.

הרב יוסי גינזבורג מבאר את הדבר מלכות לפרשת תזריע מצורע, שבו מסביר הרבי שכדי לפעול התגלות וביאת המשיח תיכף ומיד – על כאו”א מישראל להוסיף בלימוד התורה (במיוחד) בעניני משיח וגאולה.

פרשת שמיני – הרב יוסי גינזבורג מסביר את דבר מלכות, טעימה מתורתו של משיח כהכנה לגאולה.

בשבת הגדול התחילו הגאולה והניסים של יציאת מצרים ע”י משה רבינו, שענינו בא לידי ביטוי במזמור צדי”ק בתהלים – תפלה למשה איש האלוקים…

בשבת הגדול התחילו הגאולה והניסים של יציאת מצרים ע”י משה רבינו, שענינו בא לידי ביטוי במזמור צדי”ק בתהלים – תפלה למשה איש האלוקים…

פרשת ויקרא – הרב יוסי גינזבורג נותן הסבר לדבר מלכות ומדגיש את החובה לנהוג בהנהגה ניסית בעבודת ה’.

שבעה באדר מורה על השלימות דחודש אדר – שבעה ימים רצופים שכוללים כל שבעת ימי השבוע, שבעת ימי בראשית, ימי הבנין (כללות העולם).

הציווי לעשיית המשכן בא דוקא לאחר מתן תורה, וכהמשך למתן תורה – שאז נפעל ה”ובנו בחרת מכל עם ולשון”, בחירת הקב”ה בכל אחד ואחד מישראל, ודוקא בגוף היהודי, שגם בהיותו נשמה בגוף גשמי בעולם הזה הגשמי יהי’ הוא “ממלכת כהנים וגוי קדוש”.