הרבי-חי-וקיים

רב העיר לוד מסביר שהרבי חי וקיים כפשוטו ממש, והראיה, שמחולל נפלאות באמצעות האגרות קודש!

סרטון ובו תמונות נפלאות של הרבי עם החסידים. ממש מרגש! צפו ותיהנו.

לנו יש רק מציאות אמיתית אחת, בלי מירכאות – מה שהרבי אומר. אם זה מתאים למציאות שרואות עינינו, מוטב. ואם לאו – סימן שהעיניים מתעתעות בנו, בשביל הניסיון האחרון הנדרש מאתנו, כדי לגלות את האמת והפנימיות גם בתחתון שאין תחתון למטה הימנו.

יסוד ענין החיים הנצחיים במלך המשיח הוא ממה שנאמר "חיים שאל ממך נתת לו אורך ימים עולם ועד", ואמרז"ל שמשיח בן דוד ישאל ויבקש על החיים, וה' יבטיחו, ועי"ז "נתת לו", שיחי' ל"אורך ימים עולם ועד" – חיים נצחיים. לא כמו דוד שהוצרך לקבל חיים מאדם הראשון והאבות, הנה משיח "ירום ונשא וגבה מאד" – מא"ד אותיות אדם.

"לא מת משה, כתיב הכא "וימת שם" וכתיב התם "ויהי שם עם ה'", מה להלן עומד ומשמש אף כאן עומד ומשמש" עכ"ל הגמ'. והיינו, שמהפסוק "וימת שם משה" למדים בגמרא ש"לא מת משה", וזאת בגזירה שוה".

משל למלך שנכנס למדינה והיו עמו דוכסין ואיפרכין ואיסטרטילוטין (סוגים שונים של שרים). חד אמר אנא נסיב דוכסין לגבי, חד אמר אנא נסיב איפרכין לגבי, חד אמר אנא נסיב איסטרטילוטין לגבי (כל אחד מבני המדינה לקח ("נסיב") ובחר לעצמו אחד מבין סוגי השרים). הי' פיקח אחד לשם, אמר, אנא נסיב מלכא (אני לוקח את המלך), דכולהו מתחלפין ומלכא לא מתחלף (שכן כל השרים מתחלפים ואילו המלך אינו מתחלף)".

לידת משה מכפרת על מיתתו כיוון שהיא מדגישה את היותו נצחי בעולם הזה הגשמי * נצחיותו של משה היא בכך שנשמתו נמצאת בגופו של נשיא הדור * אין אפשרות אחרת מלבד שהרבי חי גם בגוף הגשמי כפשוטו

הרב גינזבורג מסביר שהרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח מעיד שהוא חי וקיים כפשוטו ממש ב770.

הַגְּמָרָא קוֹבַעַת: "דָּוִד מֶלֶךְ יִשְׂרָאֵל חַי וְקַיָּם!" (רֹאשׁ הַשָּׁנָה כ"ד, א). לַמְרוֹת ו' בְּסִיוָן. וְכַנֶּאֱמָר: "חַיִּים שָׁאַל מִמְּךָ – נָתַתָּ לוֹ, אֹרֶךְ יָמִים עוֹלָם וָעֶד!" (תְּהִלִּים כא ה). כִּי מַלְכוּת דָּוִד הִיא נִצְחִית בָּעוֹלָם הַזֶּה לַמְרוֹת שֶׁהִיא בְּהֶעְלֵם וּבְהֶסְתֵּר, וְהַמֶּלֶךְ דָּוִד פּוֹעֵל פְּעֻלּוֹתָיו בָּעוֹלָם הַזֶּה גַּם עַכְשָׁו, וּבַגְּאֻלָּה הוּא יִתְגַּלֶּה נְשָׁמָה בְּגוּף. וְלָכֵן נֶאֱמַר: "יְחִי אֲדוֹנִי הַמֶּלֶךְ דָּוִד לְעוֹלָם" (מְלָכִים א א לֹא).

כפי שכותב האריז"ל (שער הגלגולים פי"ג ובספר ארבע מאות שקל כסף) שעלייתו של משיח אחרי שיתגלה אליו ה' וישלחו, ויכירוהו מקצת בני אדם אך עדיין לא יכירוהו כולם, היא כדוגמת עליית משה להר בגופו ובנפשו כדי לקבל את הכוחות האלוקיים להביא את הגאולה. ועל כך כותב רבינו הזקן (מאמרים על נביאים ע' ס') שזהו עיקר ענין "דוד מלך ישראל חי וקיים".

ריקודי הגאולה לכבוד 60 שנה לנשיאות המופלאה של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, הולך ומוסיף ואור שמלכותו בכל משלה.

ילד מצבאות ה' מספר בכינוס לקבלת פני משיח צדקנו על מופת מהרבי בבית חיינו – 770 בחודש תשרי.

הדבר הפשוט והבסיסי ביותר: את מה שצריך לעשות לא קובע העולם מסביב ולא השכל והרגש האנושיים, אלא אך ורק מה שאומרת התורה נטו לשם כך נחוץ ומוכרח ללמוד ולהתייגע, להתעמק ולהתבונן בתורה בכלל, במיוחד בדברי רבותינו נשיאינו, ובפרט בתורתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א * ובנוגע למצבנו היום במיוחד: בשיחות האחרונות ששמענו לעת עתה, בדבר-מלכות תנש"א-תשנ"ב

הרבי מושיט ידו המלאה הפתוחה הקדושה והרחבה והגדושה לכל מי שמוכן לקבל את היד המושטת, ונותן ומשפיע ומוליך ומנהיג על כל צעד ושעל. הוא מכיר כל אחד ועוזר ומכוון ומורה ומדריך בכל מקום ובכל מצב. הרבי מבין אותך גם כאשר אתה לא בסדר ועוזר לך לצאת ממצב זה ולהיות כפי שצריך להיות.

הרבי נותן הסבר על הגמרא האומרת: "יעקב אבינו לא מת, מה זרעו בחיים אף הוא בחיים". שהגמרא איננה אומרת כאילו הוא בחיים, אלא בדיוק כמו שזרעו בחיים אף הוא בחיים. הרבי מדבר על הרבי הריי"צ שלא מת. ולגבי עצמו הדור התשיעי הוא אומר שאין אפילו השינוי דגניזה.